REKLAMATION
Vi sidder altid klar til at hjælpe dig
Reklamationsbehandling
Før vi kan håndtere din reklamationssag, bedes du venligst udfylde kontakt formularen til højre – herefter vil du blive kontaktet af vores reklamationsansvarlige
Vil du vide mere?
- 98 31 86 64
Betingelser/begrænsninger
Er din reklamation ikke omfattet af nedbrudsforsikring A eller C, eller carGarantie, og du vælger at benytte et andet værksted end Dit Autocenter Storvorde, skal dette inden påbegyndelse godkendes af Dit Autocenter Storvorde. I disse tilfælde dækkes der 50% af det beløb, som kan betragtes som værende reklamationspligtigt.
Vi anviser et Automester værksted, hvor fakturaen udstedes direkte til dig som kunde. Hvorefter Dit Autocenter Storvorde afregner dig 50% af det reklamationspligtige beløb ved fremvisning af faktura fra anviste værksted. Der dækkes ikke erstatningsbil i disse tilfælde.
Der dækkes ikke skader på dele, som kan betegnes som sliddele, herunder: Batterier, diesel indsprøjtningsdyser, tændrør, gløderør, viskerblade, filtre, bremsesliddele, dæk, udstødning, hjulophæng, styretøjsdele, remme, strammere, pærer inkl. xenon.
Sædevarme, navigation, telefon, DVD, og andet infotainment/multimedie udstyr er ikke omfattet af garantien.
Enhver dækning bortfalder såfremt skaden er opstået som følge af fejlhåndtering, deltagelse i konkurrence/væddeløb, ekstremt hårdt og forkert brug af bilen, samt ved ændringer af bilen, herunder tuning/optimering.
Køretøjet skal serviceres og vedligeholdes i overensstemmelse med producentens/importørens anbefalede serviceplan.
Godkendelse af reparationen sker ikke før resultatet af besigtigelsen har godtgjort, at skaden er dækningsberettiget.
Det stilles som en betingelse at serviceeftersyn afholdes hos Dit Autocenter Storvorde for at opretholde nedbrudsikrings dækning.
Det er til enhver tid kundens pligt at sørge for, at bilen bliver transporteret til reparationsværkstedet for at få udbedret evt. skader, fejl eller mangler.